Методична робота
Методичний порадник можна знайти за посиланням
Методична тема : «Впровадження інноваційних технологій, різних форм навчання як шлях до розвитку навчального закладу та успішної соціалізації особистості та підвищення якості освіти». У рамках роботи над методичною темою у навчальному закладі організувати роботу 4 методичних об’єднань:- учителів початкових класів (Семенова О.В..);- суспільно – гуманітарного циклу (Кабак О.Є.);- природничо – математичного циклу (Ворушило Г.А.);- класних керівників (Толмачова Т.І.)
Структура методичної роботи в закладі:- педагогічна рада; – шкільні методичні об’єднання вчителів; робота творчих груп; робота з молодими вчителями.
Завдання на новий навчальний рік:
- Підвищити ефективність освітнього процесу та посилити виховний вплив уроку в умовах запровадження положень Нової української школи.
- Посилити увагу до змісту і системності організаційних форм виховної роботи в освітньому закладі.
- Забезпечувати практичну зорієнтованість методичної роботи на виховну складову – ціннісні орієнтири.
- Педагогічним працівникам закладу актуалізувати виховну спрямованість освітнього процесу.
- Кожному вчителю у своїй діяльності використовувати елементи активної соціалізації особистості від початкової до старшої школи (робота в групах, парах на уроках, організація загальних справ, що об’єднують вчителів і дітей, посилення виховної спрямованості класних годин, урізноманітнити тематику і зміст позакласних, позаурочних, позашкільних заходів для учнів усіх вікових категорій).
- Вважати головними показниками якості педагогічної діяльності кожного педагогічного працівника:
- фаховий рівень, педмайстерність;
- культуру та моральність поведінки;
- гуманне ставлення до учнів;
- знання і урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів;
- творчість та самоосвіту, досконале володіння ІКТ;
- персональний комп’ютер – обов’язковий інструмент педагога у повсякденній діяльності.
- Всю виховну діяльність в школі направити на виховання успішного випускника:
- грамотного;
- комунікабельного;
- активного;
- відповідального;
- професійно-зорієнтованого;
- морально-вихованого.
- Головним завданням освітнього закладу вважати соціалізацію особистості:
- набуття знань і компетентностей;
- формування готовності до життя в мінливому суспільстві;
- розвиток здатності до активного пошуку та успіху;
- пошук індивідуального підходу до кожної дитини;
- сприяння реалізації кожною дитиною особистісного потенціалу, внутрішніх потреб;
- формування щасливої та успішної дитини;
- прищеплювати дітям доброту і повагу до людей, самоповагу;
- вчити прагнути і досягати результату;
- розвикати критичне мислення учнів;
- виховувати медіа грамотність;
- виховувати ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, як шлях до розвитку патріотизму, національної самосвідомості, правосвідомості та політичної культури.
- Забезпечити якісний організаційно-методичний супровід упровадження Нової української школи
- Створити оптимальні умови для організації неперервної освіти педагогічних працівників дошкільного та шкільного підрозділу.
- Спрямувати діяльність вчителів на підвищення якості кожного уроку, як основної форми навчально-виховного процесу; формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання, пізнавальної діяльності.
- Посилити увагу до надання методичної допомоги молодим педагогам.
- Забезпечити якісну підготовку випускників до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.