Інформація для батьків

Щодо організації  освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році  з використанням технологій дистанційного навчання

1.Уроки будуть проходити  на шкільній  платформі захищеного освітнього середовища за допомогою ресурсу  Google Classroom  від  Workspace for Education

2. Розклад навчальних занять у дистанційному режимі відповідно до звичайного розкладу уроків буде розміщено3. Навчальні матеріали будуть розміщені в Google Classroom

4. На сторінках «Хмарної школи» надані рекомендації щодо організації дистанційного навчання. Для всіх учасників освітнього процесу розроблено рекомендації з тайм-менеджменту . Додатково інформацію з інструкціями  розміщено на Методичному пораднику КЗ «Великобабчанський ліцей».

5. Для того, щоб отримати доступ до матеріалів, треба зайти у захищене середовище Google Classroom, використовуючи обліковий запис нашого домену babkaschool.com.ua.    Логіни і паролі  для кожного учня були створені автоматично. Для зручного і зрозумілого використанняGoogle Classroom  від  Workspace for Education були розроблені інструкції. Запроваджені шаблони наповнення уроків, якими користуються усі вчителі.

6.Для проведення уроків у синхронному режимі використовуватиметься відеозв’язок за допомогою ресурсів Google Meet

Відповідно до наказу №50 від 22.08.2023 ” Про організацію освітнього процесу у 2023 – 2024 навчальному році з використанням технологій дистанційного навчання” з 01.09.2023 у Великобабчанському лцеї організовано освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання

Відповідно до рішення педагогічної ради КЗ “Великобабчанський ліцей” Чугуївської міської ради Харківської області ( протокол № 1  від 28.01.2022) з 31.01.2022 організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання . Уроки проходять за  звичайним розкладом. Працюємо на шкільній платформі   Google Classroom. Логіни і паролі використовуємо попередні. Із запитаннями звертаємось до класних керівників. Успіхів і будьте розумними і здоровими!
Відповідно до рішення педагогічної ради КЗ “Великобабчанський ліцей” Чугуївської міської ради Харківської області ( протокол № 2 від 06.10.2021) з 07.10.2021 організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання . Уроки проходять за розкладом. Працюємо на шкільній платформі   Google Classroom. Логіни і паролі створені автоматично адміністратором платформи. Запрошення доєднатись до курсів можна отримати у класних керівників. Успіхів у навчанні
1 лютого розпочалась  реєстрація учнів для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні 2021 року. Вона триватиме до 5 березня включно.
Як і раніше, реєстрація здійснюється випускниками на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти. Учні можуть зробити це самостійно або разом з педагогами в школі.
Зверніть увагу, щоб зареєструватися для участі в ЗНО, потрібно правильно обрати категорію учасника, створити й заповнити реєстраційну картку, бланк якої формується із використанням спеціального сервісу «Зареєструватися», підготувати комплект реєстраційних документів і надати його особі, відповідальній за реєстрацію в закладі освіти.
А вже відповідальна особа складе список та разом з комплектом реєстраційних документів надішле до Харківського регіонального центу оцінювання якості освіти.
Перш ніж розпочати реєстрацію, слід визначитися з предметами для складання ЗНО. У 2021 році обов’язковими для складання є 4 предмети, а максимальна кількість – 5.
Крім української мови, вперше обов’язковою є математика, третій предмет – Історія України або іноземна мова (за вибором учня) і четвертий предмет за вибором учня.
Учням, які вступатимуть до закладів вищої освіти, слід ознайомитись із правилами прийому. Радимо уважно вивчити пропозиції закладів, заздалегідь визначитися зі спеціальностями і з’ясувати перелік предметів, із яких необхідно подати результати зовнішнього оцінювання. Такий порядок дій допоможе усвідомлено обрати навчальні предмети для проходження зовнішнього оцінювання та державної підсумкової атестації.
З детальною інформацією щодо вибору предметів на ДПА/ЗНО можна ознайомитися на сайті Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти та безпосередньо у школі. Не відкладайте реєстрацію на останній день, а в разі виникнення запитань невідкладно звертайтесь до адміністрації школи.

Посилений карантин з 08.01.2021  по 24.01.2021

Перелік карантинних обмежень з 19.12.2020

Поради батькам щодо карантину

Поради батькам щодо дистанційної освіти під час карантину

Поради батькам щодо підготовки дитини до навчання в школі

Одне з першочергових завдань сім’ї – забезпечити загальну підготовленість дитини до школи. Вона полягає в тому, щоб сприяти її нормальному фізичному розвитку, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці. Значне місце у родинному вихованні має зайняти процес налаштування дитини на школу, на серйозну навчальну працю, тобто формування її психологічної підготовленості до навчання. Батькам треба пам’ятати, що головним у цій роботі мають стати найрізноманітніші засоби заохочення, а не примусу. Виховну роботу слід будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем; переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця, в результаті якої дитина пізнає багато нового.Важливим завданням у період підготовки дитини до школи має стати виховання у майбутніх школярів почуття відповідальності, самостійності, організованості, готовності трудитися (безперечно, з урахуванням вікових особливостей дитини); формування правильних моральних засад, що передбачає виховання товариськості, готовність поділитися, поступитися, прийти на допомогу іншим.Що таке шкільна зрілість? Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості: інтелектуальний, емоційний і соціальний.Інтелектуальна зрілість для віку 6-7 років – це вміння виділяти фігуру із тла, відтворювати зразок, здатність концентрувати увагу, встановлювати зв’язки між явищами і подіями, логічно запам’ятовувати, а також розвиток тонких рухів руки і їх координації.Емоційна зрілість – це здатність до ослаблення безпосередніх, імпульсивних реакцій і вміння тривало виконувати не дуже привабливу роботу, тобто розвиток довільності поведінки.Соціальна зрілість – це наявність у дитини потреби у спілкуванні з однолітками й уміння підкоряти свою поведінку законам дитячих груп, здатність приймати роль учня, уміння слухати і виконувати вказівки вчителя. Отже, за основу готовності до школи приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатися у школі.Батькам слід пам’ятати, що не кожна дитина може піти до школи й успішно навчатися. Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний. Хтось починає раніше за інших ходити, але потім довго не говорить, хтось, навпаки, не вміє усміхатися, зате починає говорити цілими фразами і добре запам’ятовує букви. Тому до шкільного віку діти мають різний багаж досвіду – знання, уміння, навички, звички. Безсумнівно, що згодом кожна з них навчиться читати і рахувати і навіть стане грамотною, але до моменту вступу до школи важливіше мати не певні сформовані навички, а здатність сприймати і засвоювати новий матеріал, тобто здатність дитини до навчання.Отже, оскільки шкільна зрілість, як і загалом увесь розвиток дитини, підкоряється закону нерівномірності психічного розвитку, кожна дитина має свої сильні сторони і зони найбільшої уразливості.З метою вивчення потреб, нахилів, інтересів дитини, стилю спілкування у родині доцільно проводити анкетування батьків. Батьки можуть заповнювати анкети вдома, на батьківських зборах, під час співбесіди, консультації.

Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров’я в період адаптації до школи є добре ставлення батьків до дітей, розуміння їхнього внутрішнього світу, проблем, переживань. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін “прикласти” до своєї дитини. Але не дивлячись на це, можна дати деякі рекомендації з полегшення процесу адаптації дітей до школи:- повірте в унікальність та неповторність власної дитини, в те що Ваша дитина – єдина у своєму роді, несхожа на жодну сусідську дитину і не є точною копією Вас самих. Тому не варто вимагати від дитини реалізації заданої Вами життєвої програми і досягнення поставленої Вами мети. Надайте право їй прожити життя самій.- Дозвольте дитині бути самою собою, з своїми недоліками, слабкостями та достоїнствами. Приймайте її такою, якою вона є. Спирайтесь на сильні сторони дитини.- Не соромтесь демонструвати дитині свою любов, дайте їй зрозуміти, що будете її любити за будь-яких обставин.- Не бійтесь “залюбити” свою дитину, беріть її на коліна, дивіться їй в очі, обіймайте та цілуйте коли, вона того бажає.- В якості виховного впливу використовуйте частіше ласку та заохочення, ніж покарання та осудження.- Намагайтесь, щоб Ваша любов не перетворилась на вседозволеність та бездоглядність. Встановіть чіткі межі та заборони (бажано, щоб їх було небагато – лише самі основні на Ваш погляд) і дозвольте дитині вільно діяти в цих межах. Суворо дотримуйтесь встановлених заборон і дозволів.- Не поспішайте звертатись до покарань. Намагайтесь впливати на дитину проханнями – це самий ефективний спосіб давати їй інструкції. У випадку непокори, батькам необхідно переконатись, що прохання відповідає віку і можливостям дитини. Лише в цьому випадку можливо використовувати прямі інструкції, накази, що достатньо ефективно, якщо дитина звикла реагувати на ввічливі прохання батьків. І лише тоді, коли дитина демонструє відкриту непокору, батьки можуть думати про покарання. Немає потреби нагадувати, що покарання повинно відповідати вчинку, дитина має розуміти за що її покарали. Батьки самі вибирають міру покарання, але важливо зазначити, що фізичне покарання – тяжка за своїми наслідками каральна міра.

Пам’ятайте:

 Покарання – це моральний замах на здоров’я: фізичне і психічне.

 Покарання не повинно бути за рахунок любові. Не залишайте дитину без заслуженої похвали і нагороди. Ніколи не відбирайте подарованого вами чи кимось іншим.

 Краще не карати, ніж карати із запізненням. Запізнілі покарання нагадують дитині про минуле, не дають змоги стати іншою.

 Покараний – значить вибачений. Інцидент вичерпано – сторінка перегорнута. Наче нічого й не трапилось. Про старі гріхи ні слова. Не заважайте починати життя спочатку!

 Хоч би що там трапилось, хоч би якою була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перевага вашої сили над її слабкістю, як приниження.

 Дитина не повинна боятися покарання. Найвразливіше для неї — ваше засмучення.

 Не забувайте, що ключ до серця дитини лежить через гру. Саме в процесі гри Ви зможете передати їй необхідні навички, знання, поняття про життєві правила та цінності, навчите краще розуміти один одного.

 Частіше розмовляйте з дитиною, пояснюйте їй незрозумілі явища, ситуації, суть заборон та обмежень. Допоможіть дитині навчитись вербально висловлювати свої бажання, почуття та переживання, інтерпретувати свою поведінку та поведінку інших людей.